Dags för nya äventyr!

Idag har jag fullt upp, tvätta kläder, packa, lämna in redovisningar och dyl.

För imorgon lämnar jag Azorerna! Dessa ca 5 månader har gått otroligt fort, och nu är äventyret på Azorerna slut. Imorgon åker jag mot Fuerteventura!

Det är lite tråkigt att lämna denna underbara plats som jag kommit att älska, men det ska samtidigt bli kul att få uppleva något nytt, en ny plats, nya människor, nya utmaningar och nya erfarenheter!

Jag vill bara tacka alla människor som gjort min tid på Azorerna till en underbar upplevelse och hoppas vi ses någon gång i framtiden!

 

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt, väskan är lååångt ifrån färdigpackad…..

Kategorier: Uncategorized | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.